دوستی ها، عکس بازیگران، فال روزانه، اخبار جنجالی، آموزش مسائل زناشویی

۵ حرکت براي کاهش وزن +عکس

 آرزو
 ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
 6 views
 بدون دیدگاه

  • 5 حرکت براي کاهش وزن +عکس

    خبرگزاري آريا – اگر وزن کم کردن هدف شما باشد به دنبال بهترين حرکات ورزش براي اين منظور هستيد يک متخصص ورزش ۵ حرکت ورزش که بهترين تاثير در کاهش وزن را دارند معرفي کرده است.
    به گزارش خبرگزاري آريا از ايسنا، متخصصان ورزش معتقدند که درگير کردن عضلات در ورزش باعث کالري‌ سوزي بيشتر مي شود.
    ضمنا اين کار زمان کمتري از افراد مي‌گيرد. حرکاتي که معمولا براي کاهش وزن از انواع آن‌ها استفاده مي‌شود عبارتند از لانگز، اسکات، بلند کردن هالتر، پلانک با وزنه و پرس با دمبل هر کدام از اين حرکات بر روي چند گروه از عضلات کار مي‌کند و بسته به اينکه فرد مي‌خواهد کدام قسمت را لاغر کند از اين حرکات استفاده مي‌شود.
    انجام دادن اين حرکات سه بار در هفته بهترين روش براي کاهش وزن سريع است. مي‌توانيد با اضافه کردن وزنه به اين حرکات کمي خود را به چالش بکشيد تا بدن به حرکات عادت نکند. انواع اين حرکات که براي کاهش وزن مناسب هستند عبارتند از:
    ۱- لانگز مورب:
    پاي راست را مقابل طرف چپ بدن قرار دهيد.

    زانوي پاي راست را خم کنيد و پايين برويد زماني که زانو ۹۰ درجه شد بدن را در اين حالت نگه داشته سپس بالا بياييد.
    اين حرکت را بر روي هر پا در سه ست با ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهيد.
    ۲- اسکات با وزنه:
    پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز کنيد. يک وزنه در دست نگه داريد در حالي که باسن را به سمت عقب مي بريد پايين برويد.

    زماني که زانو ۹۰ درجه شد بالا بياييد در اين حرکت زانوها نبايد جلوتر از انگشتان پا قرار بگيرند.
    وزن بدن را بر روي پاشنه پا بيندازيد. اين حرکت را در سه ست با ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهيد.
    ۳- بلند کردن هالتر:
    يک هالتر در دست نگه داريد. پاها را به اندازه عرض شانه باز کنيد. در حالي که کمر صاف است به پايين برويد تا جايي که کمر ۹۰ درجه خم شود سپس بالا بياييد.

    هالتر را نزديک بدن نگه داريد اين حرکت را در سه ست با ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهيد.
    ۴- پلانک با وزنه:
    در حالي که دو وزنه در دست‌ها داريد، در حالت پلانک قرار بگيريد سپس هر کدام از دست‌ها را به ترتيب به سمت شانه بالا ببريد.

    اين حرکت را در سه ست با ۸ تکرار در هر دست انجام دهيد.
    ۵- پرس شانه:
    دو دمبل در دست نگه داريد آرنج‌ها را خم کنيد طوري که وزنه‌ها در ناحيه شانه قرار بگيرند. دست‌ها را به سمت بالا بکشيد طوري که آرنج‌ها صاف شوند. دوباره دست‌ها را پايين بياوريد. اين حرکت را در سه ست با ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهيد.

برچسب ها

ارسال دیدگاه